суббота, 18 августа 2012 г.

Модуль 6. Рефлексія

     Ці модулі допомогли мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме:
- мережа Інтернет може бути інструментом у проведенні навчальних досліджень;
- забезпечити ефективне використання цього ресурсу можна через опанування учнями пошуковими стратегіями (виділення ключових понять, формулювання ефективних пошукових запитів)
- як вчитель я повинна навчити дітей безпечній поведінці в мережі Інтернет, критичному ставленню до інформації, веб-ресурсу, навчити оцінювати їх за певними критеріями.
- я хочу спробувати використати в своїй роботі з учнями служби миттевого обміну повідомленнями для організації он-лайн конференцій, але ще не зовсім уявляю собі, як правильно побудувати в них обговорення.
Дуже цікаво спілкуватись в мережі Інтернет, але в тому випадку, якщо реальне спілкування неможливо. В нашому ж випадку вважаю недоцільним замінювати живе спілкування "очі в очі" на віртуальне.
Я маю певні сумніви стосовно коректного дотримання авторського права учнями, і хотіла б мати інстументарій, який допоможе мені впливати на рівень усвідомлення ними даної проблеми.
Я не впевнена в тому, що тільки цим засобом можна вплинути на викорінення правового нігілізму в даному питанні, списування тощо, і хотіла б дізнатись думку моїх колег з такого питання: чи спроможна робота над проектом зрушити з місця процес формування свідомого ставлення до автоських та суміжних прав, сприяти викоріненню такої поширеної проблеми як списування?

Комментариев нет:

Отправить комментарий