суббота, 18 августа 2012 г.

Модуль 8. Рефлексія

      Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме дуже подобається форма роботи за допомогою педради. Для мене відкрилася унікальна та безмежна можливість створювати інструменти оцінювання різної діяльності учнів чи вчителя за допомогою електронної бібліотеки ресурсів Інтел. Я дуже вдячна за можливість використання цих шаблонів. Тепер можна оцінювати ту діяльність та навички дітей, що спочатку вважалось неможливим. Я з кожною хвилиною отримую дуже багато нових знань, які допомагають мої знання систематизувати та спонукають до нових ідей та планів навчання дітей. Дуже багато елементів проектної діяльності можна буде використати в повсякденній роботі з учнями чи в співпраці з вчителями своєї школи та взагалі. На кінець робочого дня в мене є сторінка вікі. УРА!!!!  

Комментариев нет:

Отправить комментарий